آکادمی زبان ارس

موسسه رنگین کمان ،پس از کسب نتایج موفق و تجربیات پربار در زمینه آموزش کودکان،این بار با عنوان ((آکادمی زبان ارس)) رسالت خود را با هدف آموزش تخصصی زبان در رشته های مختلف برای بزرگسالان آغاز نموده و در راستای ارتقا سطح علمی علمی و مهارت های کاربردی و احاطه بر آخرین پیشرفت ها، گامی نو در جهت طراحی و برگزاری دوره های آموزش زبان برداشته است.

آکادمی زبان ارس

موسسه رنگین کمان ،پس از کسب نتایج موفق و تجربیات پربار در زمینه آموزش کودکان،این بار با عنوان ((آکادمی زبان ارس)) رسالت خود را با هدف آموزش تخصصی زبان در رشته های مختلف برای بزرگسالان آغاز نموده و در راستای ارتقا سطح علمی علمی و مهارت های کاربردی و احاطه بر آخرین پیشرفت ها، گامی نو در جهت طراحی و برگزاری دوره های آموزش زبان برداشته است.

با توجه به رویکرد پژوهش محور، موسسه ارس موفق به ارائه سیستم های جدیدی با نام (Aras MediaApproach) آموش زبان انگلیسی از طریق رسانه و غیره شده است. با استفاده از روش نیاز سنجی (Needs Analysis) بررسی موشکافانه تئوریهای آموزشی، تجزیه و تحلیل دقیق عوامل تاثیر گذار در روند آموزش و بکارگیری بهترین تجهیزات آموزشی سعی دارد تا فرآیند «کشش دانش» برای دانشجویان درونی گردد.
زبان انگلیسی نقش های متفاوت و مهمی در ارتباطات دنیای امروز بر عهده دارد که یکی از آنها شرکت در آزمون های معتبر بین المللی برای تحصیلات عالی در دانشگاهها و یا بالا بردن سطح شغلی و سرمایه گذاری خارجی می باشد یکی از فعالیت های آکادمی زبان ارس، طراحی و برگزاری دوره های کاربردی آموزش زبان مطابق با استانداردهای بین المللی است که در این راه از بکارگیری وسایل نوین کمک آموزشی، روش های جدید تدریس، ارتباط با معتبرترین مراکز آموزش زبان دنیا و … بهره جسته ایم.
آموزش،برنامه ریزی و پشتیبانی از اهداف ارس است که برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد . ما همواره به آینده چشم دوخته ایم و با در نظر داشتن عوامل فوق و اجرایی ساختن آنها،بتوانیم رسالتی که بر دوش خود احساس می کنیم به سر منزل مقصود برسانیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یادگیری زبان از راه های مختلفی می تونه اتفاق بیفته. روش های زیادی وجود داره که می تونید از اون طریق مهارت های خود رو در یک زبان خاص یاد بگیرید یا اون رو بهبود ببخشید، مثل حضور در کلاس های ارس. گاهی هم ممکنه به این فکر بیفتید که در کنار کلاس ها از طریق برنامه های موبایلی به یادگیری بپردازین یا سطحتون رو بهبود بدید.
در این مقاله قصد داریم 10برنامه ی موبایلی اندروید یا آی او اس رو معرفی کنیم که می تونن کمک بسیار زیادی در بهبود سطح شما داشته باشن. این روش مثل فیلم دیدن میتونه خیلی لذت بخش باشه و به شما کمک می کنه در هر زمان و هر مکانی که هستید از این برنامه استفاده کنید.

1- Duolingo 
این برنامه که هم برای اندروید و هم ios طراحی شده سیستم یادگیری مبتنی بر بازی است و خب مجانی هم هست. درس ها در این برنامه ی محبوب کوچک -کوچک است که روند یادگیری رو مثل یه بازی جذاب و ساده کرده است.
این اپ در گروه های موضوعی مختلفی تقسیم میشه. مثل گروه کسب و کار یا پوشاک. علاوه بر این بخش آموزش دستور زبانش هم به بخش ضمایر، قیدها و غیره تقسیم بندی شده است. در این برنامه شما می تونید سرعت فایل صوتی رو برای اینکه راحت تر متوجه مفهومش بشید یا کلمات رو دقیق تر بشنوید کاهش بدید یا متون و صداها رو ترجمه کنید. در روند یادگیریتون باید کلماتی رو برای یادگیری املا تایپ کنید یا کلمات رو با صدای بلند ادا کنید تا میزان درستی تلفظ شما سنجیده بشه.
هر چقدر بیشتر از این برنامه استفاده کنید قطعا دایره لغاتتون افزایش پیدا می کنه و پیشرفتتون رو کم کم خواهید دید. زمینه ی آموزش این برنامه بیشتر درک لغات و درک مطلب است و شاید خیلی نتونه توی پیشرفت مکالمه بهتون کمک کنه. یه مشکل دیگه ای که داره اینه که حالت آفلاین محدودی داره و باید برای استفاده از اون به اینترنت متصل باشید.


آموزشگاه زیان ارس

  • ۹۶/۱۰/۱۸
  • آکادمی زبان ارس

نظرات (۱)

هندریل یا نرده های شیشه ای
نرده های شیشه ای علی رغم جنس شیشه ای خود از استحکام بالای برخوردار هستند که به خوبی نور محیط را حفظ می کنند.
نرده های شیشه ای در 2 مدل اجرا می شود:
1- با شیشه سکوریت
2- با شیشه لمینت
در نرده شیشه ای نوع اول از شیشه سکوریت 8 تا 12 میلیمتر و برای پایه ها از پروفیل آلومینیوم یا استیل استفاده می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی